Începerea proiectului “Dotarea și echiparea cu utilaje pentru Tăierea, fasonarea și finisarea pietrei, SC DISTRICT SUD SRL”

Date de identificare a proiectului:

Beneficiar: Societatea DISTRICT SUD S.R.L.

Titlul proiectului: Dotarea si echiparea cu utilaje pentru Tăierea, fasonarea si finisarea pietrei, SC DISTRICT SUD SRL

Cod-ul SMIS: 323540

Contract de finantare: Nr. 257 din 10 februarie 2025

Program Regional: Sud-Vest Oltenia 2021 - 2027

Prioritatea de investiții: Prioritatea 1 - „Competitivitate prin inovare și întreprinderi dinamice”

Apelul de proiecte: PRSVO/152/PRSVO_P1/OP1, IMM

Obiectivele proiectului:

- Intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității Societății DISTRICT SUD S.R.L. prin: Achiziționarea echipamente și utilaje sau alte tipuri de dotări specifice, necesare îmbunătățirii capacităților de dezvoltare a societatii DISTRICT SUD SRL; Achiziționarea de instalații/ echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie; Achiziționarea echipamentelor mai eficiente energetic; achiziționarea de instalații /echipamente specifice pentru activități în domeniul economiei circulare; Achizitia unor dispozitive de suport pentru mobilitate, dispozitive şi tehnologii de asistare, adecvate persoanelor cu dizabilităţi; Certificarea procesului de Tăierea, fasonarea si finisarea pietrei, de către un organism de certificare acreditat; Recertificarea sistemului de management, si anume al calității (ISO 9001); Investiții specifice procesului de internaționalizare;

- Crearea de locuri de muncă în cadrul Societății DISTRICT SUD S.R.L.: societatea va crea 4 noi noi locuri de munca, dintre care o persoana, dintre cele 4 noi angajate, va face parte din categoria celor defavorizate.

- Dezvoltarea competențelor pentru specializare inteligentă, tranziție industrială și antreprenoriat pentru 4 salariati ai societății.

- Asigurarea măsurilor de comunicare și vizibilitate ale proiectului.

Valoarea totală a proiectului: 6.579.752,78 LEI

Valoarea finanțării nerambursabile: 4.231.711,19 LEI